Gratis proberen

Klachtenprocedure

Wij vinden de kwaliteit van onze werkzaamheden en de tevredenheid van onze klanten erg belangrijk. Ondanks dat wij onze uiterste best doen om zo goed mogelijk te werken en goede service en dienstverlening te bieden, kan het voorkomen dat je een klacht hebt. Wij vinden dat vanzelfsprekend erg vervelend en leren graag van eventuele klachten of opmerkingen die je aan ons doorgeeft. Als je een klacht of opmerking doorgeeft, doen wij onze uiterste best om jouw klacht naar tevredenheid af te handelen.

Het indienen van een klacht

Heb je een klacht, opmerking of verbeterpunt over de werkzaamheden van Zelfmakelaar Plus, dan kun je ons altijd mailen, schrijven of bellen.

Klachtafhandeling

Na ontvangst van de klacht onderzoeken we de oorzaak en proberen tot een oplossing te komen. Je ontvangt binnen 14 dagen een reactie.

Onderstaand de contactgegevens.

Zelfmakelaar Plus
Postbus 270
2410 AG Bodegraven

T 088 2280100
E info@zelfmakelaarplus.nl

Geschillen

Wij zijn als NVM makelaar aangesloten bij de Geschillencommissie Makelaardij Consumentenmarkt en Zakelijke Markt.

Daarnaast is vanaf 15 februari  2016 het Online Dispute Resolution (ODR) platform opgericht. Het ODR Platform is opgericht om het voor zowel consumenten als ondernemers eenvoudiger te maken om geschillen op te lossen over producten of diensten die online zijn aangekocht. Via onderstaande logo met link komt u op het ODR platform terecht.